4 September 2011











semalam kuar g dating kat KFC .. huu ~~ apa mimpi dia ajak aku kuar pun tatau la. -,-'

pastu lpas habis order makanan semua aku lari naik atas tinggal dia kt bawah ambik makanan and bayar.. HAHA !

aku ambik burger dia tu yg lima hengget lebih tu,tapi makan roti dia kt atas tu ja . tak sodapp ! huhh . last sekali tinggal cmtu ja . * bukan guna duit aku pun,so..tak kesah..

lepas habis g KFC , dia ajak g SWEET CHOICE , tatau la dia cari brang dia,last sekali dia tak beli ak yg beli .. aku mintak bear-bear seperti kat atas,HAHA ! kena belanja lagi.. comei kan ?
mahal gila besar tu saja nk dekat 20 hengget. * apa aku kesah bukan duit ak HAHA !

thanks for my body guard syikin..tima kasih teman tau ! muah ,

tima kasih for da bear-bear tau syg .. ILOVEUSOMUCH !






SUKA-SUKA?!,,LIKE LA..FOLLOW SEKALI OKE!

0 c0mment larh ea?! sygs korg♥:

Catat Ulasan