9 Jun 2011

SYAZA NOT IN THE MOOD

Hello sweetie,

Hishh! kenapa tak dak mood sangat ni?!


nk senyum pun tak boleh..membara je hati ni..TERBAKAR HANGUS HITAM! 


jap cuba try senyum..jadi tak... TARAA~!~ =|...


haa..tengok! tak boleh la...tolong!!memerlukan badut sarkas untuk mengembalikan hari aku ni...


ada tak badut free?! 


tak kira nak jugak...perlu ka aku nak bermonolog dengan hati aku sendiri??


pastu gelak sorang-2..


ya allah,bukan anda jea yang tahu bahawa saya ni GILA,saya sendiri pun tahu sya ni GILA...


ataupun aku makeup muka aku sehodoh-hodohnya..pastu aku joget sorang-2 depan cermin..amacam?!


HAHA!!sah tak betui..


di sini semua idea tak masuk akal.


fikiran aku ngah serabut sekarng ni..tu yang jadi semua tak betui?!


I'M STILL MOODY DEAR! :'(


serius i wanna try to smile but i can't..


i very sad now..i want you to make me smile like crazy people..

sorry dear.. I have no mood to talk to you in handfhone, so I quietly until you close the handfhone .. I have no intention for behavior rude .. I'm sorry very much .. I'm also kind of sad that you feel ... please give me time to restore a dull day, =(


:|

TENANGNYA =)




p/s:benda alah ini untuk mengembirakan hati aku sendiri..kerana aku tak dak mood untuk bercakap dengan orang sekarang,so..aku luahkan dengan menulis =)


 ♥        ♥ ♥ 


SUKA-SUKA?!,,LIKE LA..FOLLOW SEKALI OKE!

0 c0mment larh ea?! sygs korg♥:

Catat Ulasan