17 Mei 2011

Selamat Hari GURU 2011 !

SELAMAT HARI GURU !!
TERIMA KASIH CIKGU!!
HAHA!lama dah aku tak update kisah aku kat sini!um..sbnarnya lama dah nak update..tapi hari tu blog tak boleh bukak!
ha!best kowt siott hari guru semalam!(sekolah korang aku tak tau la)
hurmm...mai sini aku ceta dari awal hingga akhir!

first-first datang sekolah tu..tak dak apa pun yang best...pengawas panggil suruh beratur!!
so bersedia dengar cikgu POT PET dari orang terpenting!
waktu cikgu tengah POT  PET kat depan,aku POT PET kat belakang baru GEMPAK siioott!!!
lepas habis POT PET ada acara potong kek untuk guru...
lepas tu badan pengawas bagi hadiah dekat guru-guru!!
lepas abis acara nie,pengawas bagi pengumuman ada SENAMAN EROBIK!!
HAHA!!syiookk kowt shialll!!
macam-macam lagu,sampai tak ingat dunia ak senam!apalagi peluh pun tak ingat dunia la!
nak tengok gambar-gambar??! mari-mari!

ha!nampak muka penat tak?!
muka macam makcik!haha!
me::yang pakai spect tu!

haha!senam erobik with cikgu-cikgu yang sporting!



lepas abis senam erobik ni,ada sukaneka antara guru dengan murid!!
oke!lepas rehat semua,pergi bawah dewan,untuk acara berkumpul!
sebelum tu saya dapat bunga daripada peminat saya!
haha!!LEBIUU la sayang!
bunga pujuk larh,aku marah kat dia suka wat janji tak tepati!
so!kena marah la!
lepas habis pertunjukan budak form 4&5,ada konsert dari NORTHEN LIFE!!
macam-macam lagu la,,ada yang syiiookk ada yang merapu!
yang penting cikgu-cikgu yang nyanyi..
lepas habis tu balik!!!!!!
apa-apa pun  hari guru yang terbaik!!!

(sorry,gambar tak bnyak!lambat la nk upload malas!)
SUKA-SUKA?!,,LIKE LA..FOLLOW SEKALI OKE!

0 c0mment larh ea?! sygs korg♥:

Catat Ulasan