26 Mei 2011

Bertukar -_-

Hello sweetie  


ap yang bertukar ni??


hati sayakah?perangai sayakah?kekasih sayakah??


HAHA..tak da la!


perangai aku tetap sama..tetapi sekarang aku kuat sensitive skit! why??


HAHA!syamin malan manjakan!HUHU (yuckks!!) *oke!sila muntah ramai-ramai


hati aku tetap pada yang satu and kekasih aku tetap yang sama..


tak da la..yang bertukar adalah link blog aku...


dulu....syazashamsuddin@blogspot.com

tapi sekarang...littlebugflower@blogspot.com


comel tak nama link baru saya??? *perasan!!boo too syaza


kenapa sudah bertukar??


ala...sbab dlam blog aku dah banyak sngat display nama aku..soo,aku mual


k la..yang nie ja mau cerita...byerr!
apa kena mengena gmbar ni dngan tajuk di atas??!!
NO COMMENTT!!



p/s::nota diatas hasil tangan saya..so kalo ada ayt tergedik,terover or you fell like eeeiiiuuuwww!!i'm not disturb your LIFE!!so..kalo x suka boleh main jauh-jauh..tak panggil pun suruh baca! =)                                                                            





SUKA-SUKA?!,,LIKE LA..FOLLOW SEKALI OKE!

0 c0mment larh ea?! sygs korg♥:

Catat Ulasan